۱۵ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۴۴

رییس اداره دامپزشکی شهرستان ایوان خبر داد؛

اجرای طرح جمع آوری واحدهای متخلف زنده فروشی مرغ در ایوان

اجرای طرح جمع آوری واحدهای متخلف زنده فروشی مرغ در ایوان

ایلام-رییس اداره دامپزشکی شهرستان ایوان با اشاره به اجرای طرح جمع آوری واحدهای متخلف زنده فروشی مرغ در ایوان، گفت: در این زمینه ۳۵ مورد اخطاریه صادر شده است.

مصطفی ویسی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: دامپزشکی شهرستان ایوان در راستای طرح جمع آوری واحدهای متخلف زنده فروشی مرغ در ایوان، تعداد ۳۵ مورد اخطاریه به واحدهای زنده فروشی و پرکنی مرغ صادر کرده است.

وی گفت: همچنین تعداد ۲ واحد کشتار غیر مجاز دام بزرگ و کوچک در سطح شهرستان ایوان توسط واحد نظارت به مراجع قضایی معرفی شده است.

رییس اداره دامپزشکی شهرستان ایوان افزود: واحدهایی که اخطاریه برای آنها صادر شده در صورت انجام مجدد تخلف به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

ویسی بیان کرد: ۲ اکیپ ثابت و سیار در شهرستان ایوان فعال است و به صورت روزانه بر واحدهای عرضه فرآورده‌های دامی نظارت می‌کنند.

وی افزود: روزانه ۱۰ تا ۱۵ مورد بازدید از قصابی‌ها و مراکز توزیع گوشت و مرغ انجام می‌شود.

رییس اداره دامپزشکی شهرستان ایوان تصریح کرد: در سال جاری نزدیک به ۲ هزار و ۲۵۰ مورد بازدید از مراکز عرضه گوشت و مرغ انجام شده است.

وی بیان کرد: چهارمین روز از طرح واکسیناسیون طیور بومی با روش آشامیدنی محلول نیوکاسل حاوی ویروس زنده تخفیف حدت یافته در روستاهای تابع شهرستان ایوانغرب توسط پرسنل دولتی در حال اجراست.

کد خبر 5932037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha